söndag 1 mars 2009

Söndag!

Hoppas helgen varit till belåtenhet.
Igår var jag på kalas. Var utklädd till Idas sommarvisa. Tyvärr har jag ingen bild, men jag tog den blommigaste klänningen jag hittade i garderoben och matchade med blommiga skor och en blomma i håret. Det var riktigt skoj, men jag gick hem ganska tidigt för att hinna sova.
Idag har jag hunnit med att plugga ganska mycket och det var skönt. Har lyckats hålla mig borta från datorn, där brukar det gå ganska mycket tid annars.
Har varit så fint väder så en promenad till Hagaparken hann vi med. Tyvärr hade vi glömt pengar så det blev ingen fika.
Såg precis sista avsnittet av Dark Angel. En riktigt grym serie, tycker jag. Check i out!
Snart börjar en ny vecka med nya och gamla besvär så det är väl dags att jag gå och lägger mig så ett jag orkar.

2 kommentarer: