fredag 17 juni 2011

Dagens outfit!

Måste vara bland det underbaraste som finns för alla småtjejer där ute i landet att se alla storstadbloggara med alldeles för mycket pengar pressa ut nya bilder i nya kläder varje dag. Det gör sådana fina hål i plånboken och atmosfären att ständigt konsumera, konsumera, konsumera. I den här bloggens ungdom ville jag också det. Jag brukade lägga ut bilder på mig själv och kände mig alltid så underlägsen. Jag hade ju inte råd att köpa nya kläder hela tiden och dessutom så var jag inte sådär smal som, vem det nu kunde vara. Dessutom hade jag heltidsstudier och ett klubbmästeri att sköta. Hade inte så mycket tid över till att springa på stan och fixa naglarna.

Här får ni en outfit-bild!
Hej jag har en telefon som inte är så bra, men den fungerar i alla fall att ringa på.

Naglar: Kristin för en vecka sen!


Skor: Gåva från mitt ex kompis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar