torsdag 5 mars 2009

Från Sahara till babyrumpa

Hej!
Gud vad trögt det går med pluggandet. Det är så tråkigt att bara sitta nedgrävd i böckerna. Önskar att jag kunde hålla koncentrationen uppe lite längre, men det är stört omöjligt. Gör massa andra saker, bloggar till exempel, och shoppar.
Icas Frukt & Bär juice, naturgodis och matteböcker. Hur mycket bättre kan det bli?

Var nere i Solna C för att köpa lite pluggodis och tog en sväng in på The Body Shop. Jag älskar verkligen deras grejor. Ibland önskar jag såklart att jag hade råd att köpa från Dermalogica, men jag är trots allt student.
Min panna har verkligen varit som en öken i flera månader nu. Blir så när det blir kallt och torrt i luften. Det var en jättegullig tjej som hjälpte mig välja produkter. Jag vågade inte köpa peeling och mask för min hud brukar vara känslig mot sånt, men jag köpte en dagkräm. Fick även med tester hem på peelingen och masken och nu har jag provat. Blev hur len som helst, så jag tänker nog köpa produkterna i alla fall.
Hett tips alltså till er som har känslig och torr hud. Aloe Vera-serien från Body Shop.
Dessa har nu flyttat in i mitt badrumsskåp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar