torsdag 5 mars 2009

Inget Nyp i mars!

Nu har det gått många dagar sen jag uppdaterade senast. Har väldigt mycket att plugga till nästa vecka, så räkna inte med att jag kommer uppdatera so ofta innan onsdag. Jag har i alla fall börjat spåna på lite olika teman man kunde ha här på bloggen. Vad tror ni om Dagens Önskeoutfit, Modemissar enligt mig eller något annat skoj?
Har nu gått med i Facebookeventet "Inget nyp i mars", vilket betyder att man inte ska köpa något nyproducerat i mars. Ja mat och toapapper och sånt går ju bra, men inte kläder, möbler och andra saker som man kan få tag på Second Hand. Alltså blir det nog en del vintage- och tradera-shopping den här månaden. Vet ni någon bra vintageaffär som jag borde besöka eller ska ni sälja/har ni sett något på tradera som jag kanske gillar? Säg då till mig.
Nu blir det frukost.
Puss på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar