fredag 4 september 2009

Sjukling på fredagen.

Ligger fortfarande däckad i den har konstiga sjukdomen jag har. Man skulle kunna nog kalla det en dunder förkylning. Har ingen ork att göra någonting, svettas som en gris och tror att jag ska hosta upp lungorna.
Igår när jag kom hem efter att ha hämtat mitt paket från H&M, upptäckte jag att jag fått en sms-avi på mina kursböcker till samma ställe. Nu måste jag gå dit idag igen. Jag som knapp orkar göra frukost.
En sak som är bra med att vara riktigt sjuk är att man faktiskt tar det lugnt till dess att det går över. Är man lite småkrasslig stressar man på som vanligt och blir aldrig bra.
Jag hoppas verkligen att jag blir bra till på måndag. Längtar till skolan så jag blir galen. Det trodde jag aldrig att jag skulle säga för ett halvår sedan. Just nu känns det riktigt bra.
Nu är det dags för lite frukost och sedan en tur till apoteket och köpa nässpray.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar