torsdag 17 september 2009

Tankens kraft!

Det är spännande hur ens tankar kan påverka och genomsyra allt man gör. Just nu försöker jag tänka positivt hela tiden. "Allt ordnar sig" är mitt nya mantra. Till slut måste det sätta sig. "Jag är bäst, snyggast och klarar vad som helst" är ett annat.
Mitt problem här i livet är det där med självförtroendet. Det har inte behövts mycket för att det ska knäckas totalt. Nu med mitt nya synsätt känns det som jag skulle kunna ta lite törnar.
Just nu har jag mycket att tänka på. Stora förändringar sker i mitt liv och jag vet inte var jag är på väg. Då blir det att man ligger vaken hela nätterna och funderar. Försöker gräva ner mig i arbete och omge mig med trevliga människor på dagarna. På nätterna kommer tankarna ifatt.
Nu kanske man ska försöka sova trots allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar