fredag 27 februari 2009

I min egen bubbla!

Nu börjar tentorna närma sig. Du som pluggar eller har pluggat vet hur det är. Man släpper allt. slutar äta ordentligt, slutar sova ordentligt, slutar duscha, slutar raka sig osv. Senare när tentorna kommer ännu närmare och man är så trött på böckerna att man kan spy, då börjar man hitta orsaker till att inte plugga. Städa bakom spisen, laga komplicerade måltider, baka, träna, shoppa, you name it.
Jag är fortfarande på stadiet att jag tycker att kurserna är kul och pluggar faktiskt, men jag har bokat in alldeles för mycket andra saker.
Idag var vi och såg Tosca på Operan, imorn ska vi ha fest på skolan, på söndag ska jag åka till Uppsala och träffa min kusin, på måndag ska jag gå till tandläkaren och sen på en lite fest på kvällen, på tisdag ordnar vi pub, på onsdag är jag ledig tror jag. Jippi!!
Som sagt, det blir nog ganska tyst här ett tag framöver.

Uppflugen i soffan med boken i högsta hugg.

Hilbertrum... mums.
Pluggar en kurs som heter Fysikens Matematiska Metoder

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar