måndag 23 februari 2009

Måndag = business as usual.

Utsikt från köksfönstret
Tydligen har det blivit vinter igen. Vet inte vad jag ska tycka. Rensade ju ut allt vintrigt från garderoben igår. Bestämde mig i alla fall för att promenera till skolan. Hade ett möte inplanerat vi 8. Har inte rört mig så mycket sen jag blev sjuk och börjar känna mig lite seg. Det var jätteskönt med en promenad, men när jag var nästan framme vid skolan så halkade jag i en backe och gick nästan ned i spagat. När jag reste mig upp och hade borstat av snön så tyckte jag att det drog lite kalt i grenen så jag tittade ned och upp täckte att mina byxor spruckit ca 2 dm det vill säga, det högra byxbenet var halvt av. Det vara bara att ringa och avboka mötet och sen åka hem och byta byxor. Hann i alla fall skriva det här innan jag kastar mig ut genom dörren.
Mina spräckta byxor.

Jeans Wera, tee H&M, tröja med okänt ursprung, mammastickad väst, blå sjal Rut m.fl, mönstrad sjal med okänt ursprung, pälsmössa ärvd av mormor.

Måste sticka! Ha en bra måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar