tisdag 17 februari 2009

Var tar tiden vägen?

Den här veckan som började så bra. Nu känner jag mig sönderstressed igen. Har suttit med en uppgift till skolan hela dan känns det som. Ska iväg till skolan snart på möte och kanske bastu. Får se om jag orkar. Vill ju inte bli sjuk igen. Måste rota fram bikinin från i somras i sådant fall.
Hm, undrar vilken bikini man ska köpa i år. Är lite sugen på något nautiskt tema, typ ränder och sånt. Får se vad man dyker på. Brukar ha stora problem med just bikini. Man vill ju kunna spela vollyboll, fotboll eller leka med hunden på stranden, inte bara ligga och steka. De flesta bikiniöverdelar tillåter inte det om man har större storlek typ 75B. Kanske skulle ha nån rolig baddräkt i år.
Den jag köpte förra året har jag knappt använt men den tillåter verkligen inga fysiska aktiviteter. Dessutom är den lila och jag är lite småtrött på det.
Skulle va snyggt med slitna ankeljeans, med en snygg baddräkt under. Gud va långt det är kvar till sommaren, men tiden går så fort. Snart är det tentaperiod. Jippi eller nåt. Dags att gå tillbaka till böckerna innan jag ska dra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar