måndag 16 februari 2009

Måndagsnöje!

Jag har varit på spex nu på kvällen. Bra, men inte lika roligt som vårat eget.
Nu är det dags att krypa ner i sängen snart. Ska jobba duktigt imorgon också.
Jeans Gina Tricot, kappa Zara, mormors basker, väska Åhlens.

Snart tröttnar ni väl på mitt tjat om att våren snart är här, men jag längtar verkligen efter färg i ansiktet och garderoben. Får dock bli brun-utan-sol och färgglada tjocktröjor ett tag till, men jag har sett någon slags vårlök sticka upp ur rabatten utanför vår port, så våren är inte långt borta. Något som däremot stampar i farstun är tentaveckan som infaller om mindre än tre veckor nu. Gäller att vara duktig nu. Måste hitta något som jag ska unna mig när det är över. Kanske ny hårfärg eller en fin vårjacka. Hittade en helt fantastisk på MQ för några veckor sen. Sen är jag lite sugen på ett par ankeljeans från Gina tricot som jag spanat in. Skulle passa så bra till ett par pumps och ett ljust, enlkelt linne i vårsolen. Får se vad det blir. Ni lär ju få veta.
Synes imorn.
Gonattpuss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar