onsdag 14 januari 2009

Några timmar att döda utan kurslitteratur

Idag började alla mina kurser, men jag har inte köpt nån kurslitteratur så kan inte börja plugga. Ska sticka och träna vid sex så har ett par timmar att döda fram till dess. Funderar på att gå ned på stan. Tog en sväng förbi Zara i Sturegallerian igår och de hade många fina saker på rean. Såg även ett par läckra stövlar på Nilson från Vagabond. Har lite dåligt med pengar, så jag får sukta fram till studielånet kommer.
Är som sagt i behov av ett par nya stövlar.
Nya hårsnoddar och en fuktkräm till ansiktet är jag också i skriande behov av. Har ganska känlig hud så det är svårt att hitta en kräm som passar. Har provat de som finns på Apoteket för känslig hud, men även dessa svider, så jag får prova vidare. Nått tips?
Lite te skulle sitta fint innan jag drar. Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar