söndag 18 januari 2009

Världens bästa dag!

Idag, eller rättare sagt igår, blev en lång och händelserik dag så ni får ursäkta den dåliga uppdateringen.
Vaknade med ett strålande humör och dagen fortsatte i samma stil. Vi var överbjudna till en tjej i min årskurs och hade lite knytis. Så vi bakade lite päronpizza och annat gott på förmiddagen. Efter knytiset gick vi och såg tredje delen av Wagners Ringen - Siegfried på Operan. Den var hur bra som helst. Rekomenderas verkligen. Nu är vi äntligen hemma efter ett litet missöde. vi hade glömt nyckelbrickan till porten, så vi fick stå utanför och vänta i cirka 20 minuter innan en granne kom hem. Tur att humöret fortfarande var på topp, annars kunde det blivit gråt och tandagnisslande.
En annan källa till mitt goda humör var denna outfit.
Stickad grå klänning och rosa klänning under från Gt, lila overknees HM, ljusbruna stövletter DS.
Har känt mig sjukt snygg hela dan och jag skulle lätt kunna ta över världen. Skämt åsido, men det är så härligt att känna sig snygg.
Jag utlovade ju ett inlägg om sommarkläder, men som sagt har jag inte haft tid att kolla på det idag så det får bli så fort jag har tid, men dessa ska definitivt ingå i min vårgarderob:
skor med kilklack
Finns i både blått, svart och brunt på hm.se
Gillar inte de blå så mycket men älskar både de bruna och de svarta. Får se vilka jag väljer.
Nu blir det nog sängen för min del.
Tag det lugnt i natten och sov gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar