söndag 11 januari 2009

Varför modeblogg?


Dagarna runt jul: Cerise kofta från Köpenhamn, Svart klänning Frk.

Jag ser mig inte som någon fashonista! Även fast jag älskar kläder och speciellt skor
så drabbas jag inte av panik av tanken att gå ut osminkad utan genomtänkt outfit.
Så varför en blogg om stil?


Min stil inspireras av många saker. Min senaste idol är Selma Lagerlöf. Se bara på
bilden nedan. Tant men inte tantig.


Selma

Eller denna. Vilken härlig hatt!


Selma

Nu är det ju inte så att jag går runt och ser ut som Selma.
Så jobbar inte jag!
Jag gillar att sno detaljer lite var stans ifrån och koka ihop till något eget.
Den här sidan tänker jag använda som nån slags kanal för mina idéer,
så läs gärna igen och lämna en kommentar.
Då blir jag glad!

-Kristin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar