söndag 18 januari 2009

Panikshop

Upptäckte igår att precis alla mina jeans är färdiga för sophögen så jag och killen drog ned till Solna centrum för att panikshoppa. Att köpa jeans är en sån sak som får en att vilja hetsbanta. Hade ju spanat in ett par Acnejeans som jag var sjukt sugen på, men min rumpa fick inte plats i dem. Man blir lite deppig av att känna sig fet.
Det blir inget hetsbantande för mig inte. Räddningen fanns som vanligt på Åhlens. Hittade ett par byxor från deras lite tantigare märke Wera som är precis som jag vill ha dem. Mörka, hög midja och smala ben. Ni skulle ha fått se dem om det inte var för det att när jag skulle sätta dem på mig nu så trilla knappen i midjan av, så nu måste jag gå ned dit imorn och fixa det. Surt!
Hittade även ett par svarta byxor på rean. För 150 spänn är vad som helst snyggt. Skämt åsido, de är jättefina. Ni får nog se dem på imorgon.
Nu ska jag drömma min iväg till sommaren. Resultatet ser ni snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar