tisdag 22 februari 2011

Tiden går så fort när man har roligt.

Plugga, träna, äta, sova. Det är ungefär vad mitt liv går ut på just nu och det är väldigt skönt. Skönt att jag kan koncentrera mig på ett fåtal saker istället för att göra allt och ingenting blev bra, som förra terminen. Siktet är nu inställt på examen. Att få sluta på KTH och stå där med diplomet i handen och tjäna pengar på ett jobb som jag trivs med. Jag längtar verkligen efter det. Kanske kommer jag kunna köpa en lägenhet och flytta till något eget. Kanske flyttar jag utomlands några år eller till någon annan stad i Sverige.
Sen kommer de där tankarna som säger att jag kanske inte kommer klara det, men just nu har jag medvind och då måste man kunna njuta av det.

Nu ska jag sticka till gymmet och kötta lite. Ska bli hur skönt som helst.
Senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar